Tankar...

Var och hälsade på en tjejkompis i torsdags som jag inte träffat sen tidigt i våras. Det var jättekul att sitta ner en stund igen och prata om allt som hänt sedan vi senast sågs. Vi bestämde dessutom att vi ska börja ta promenader tillsammans eftersom vi ändå bor så nära varandra! Vore dumt att inte utnyttja den möjligheten... Blir kanske en promenad någon gång den här veckan hoppas jag ;) Tänkte dessutom när jag satt i bilen på väg dit att jag faktiskt lika gärna skulle kunna gå dit och hem när man ska träffas, borde bli en språngmarch på kanske 40 minuter totalt och det vore ju helt kanon med tanke på att jag knappt rör på mig idag. Undrar hur många steg det skulle visa på stegräknaren. Måste hitta den lilla rackaren!

Ska nog försöka införskaffa ett par varma vindbyxor (heter det så?) som jag kan ha när jag ska ut och gå, blir ju snabbt trist annars om man fryser häcken av sig så fort man kommer utanför dörren. Nej så ett par vindbyxor, mössa och vantar måste jag skriva upp på min att-köpa-lista så borde jag vara väl förberedd sen för vinterpromenaderna! :)

Nu till något helt annat...
Söker efter alla er bloggare som tänker ge er ut på samma resa som jag, eller kanske redan jobbar på det, när det gäller att komma igång med träningen! :) Visst vore det väl kul om vi kunde peppa och inspirera varandra. Kanske har ni tips och idéer som ni skulle vilja dela med er?

Jag länkar gärna till era bloggar och hoppas såklart att ni gör detsamma :) Vem vet? Tillslut kanske vi är ett stort, härligt gäng som siktar på att nå samma mål. Det vore väl en skön bonus att kunna ta hjälp av varandra dom dagar när det känns lite tyngre? Eller att bara kunna skriva och berätta att man har haft en toppendag! :) Jag tycker att det skulle vara jättekul att få lära känna andra som tänker likadant och dessutom få ta del utav era personliga framgångar inom träning.

Kommentera gärna ifall ni tycker att det låter som en rolig idé. Skulle vara skitkul (rent ut sagt) om ni hörde av er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0