Nu var det dags igen då :)

Japp, idag är det måndag så ikväll är det träning som gäller igen. Ska bli skönt o få kämpa lite o känna svetten rinna! ;) Känner mig så duktigt när jag har träningsvärk, hehe...

Gjorde egen müsli igår som blev jättegod! fick även den idén från www.lchfrecept.com. Äter den med yoghurt till frukost. Mums! Tog lite nu också tillsammans med keso eftersom lunchen jag fick i mig inte räckte riktigt för energin som jag behöver inför träningen. Också jättegott så jag rekommenderar er verkligen att prova på det :o)

Ikväll blir det nog till att träna mage iaf, hann inte riktigt med det i lördags. Sen får vi se vad det blir för annan muskelgrupp som ska få sig en sväng!



Kommentarer
Postat av: your old friend

I make my own risi-frutti... yogurt and rice and a little spoonful of whatever your favorite jam is... mums

2009-12-05 @ 09:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0