Nu nalkas det... rivstart!!

Tänkte att jag nu, efter många års missnöje och några dagars intensivt tänkande och planering ska påbörja min resa till en sundare livstil! Jag väntar nu bara på att min sambo ska få lön så vi kan skaffa gymkort på Nautilus där vi förhoppningsvis ska spendera många svettiga timmar tillsammans... Dessutom har dom motionssim i samma lokal som jag tänkte utnyttja till fullo och det ser jag verkligen fram emot! =)

Jag tänkte dessutom försöka tvinga mig själv till att fixa några bilder på mig själv från dagsläget som jag sen ska lägga in här på min nystartade blogg. Sedan tänkte jag med jämna mellanrum lägga in nytagna kort varje månad så man kan jämföra. Tro mig, det här är inget jag ser fram emot men jag tror att det kommer göra en stor skillnad för min fokus och disciplin! =)

Håll gärna utkik efter mina uppdateringar så jag vet att jag har lite press på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0