God morgon

Vägde mig imorse igen eftersom jag inte kan låta bli att vara så nyfiken... ;) -1,7kg nu totalt!. Trodde inte att det skulle gå så snabbt :O

Blev ingen promenad igår iaf. Kunde bara inte tvinga mig själv till att gå ut. Det är ju som sagt inget man ser fram emot när man vet att man får ont utav det :( Ska däremot försöka köra lite med pojkvännens hantlar idag tänkte jag och senare ikväll när han kommer hem ska han få hjälpa mig med att träna magen också ;) Jag är inte så förtjust i sit-ups så jag föredrar en annan övning där man ligger ner på golvet och en annan person ställer sig med sina fötter på vardera sida om ens huvud. Man håller i hans/hennes fötter och lyfter upp sina ben till en rät vinkel. Sedan ska den andra personen putta ifrån sig dina ben och då är det upp till dig att se till att fötterna inte nuddar golvet utan du ska pressa tillbaka dom uppåt till utgångsläget. Sen är det bara att upprepa ;) det blir rätt tungt kan jag erkänna men den är faktiskt rätt rolig och "skön". Och effektiv!

Gjorde förresten glassen igår som jag skrivit om i ett tidigare inlägg :) blev rätt gott faktiskt så det tänker jag defivinivt göra om. Jag använde mig utav lika delar hallon och jordgubbar. Nästa gång tänker jag dock även vispa äggvitan för sig själv så det blir till en hårt skum innan jag blandar i det. Tror att det nog kan bli lite bättre konsistens på glassen då.
Hade tänkt ta kort på den när det var färdigt men kom tyvärr på det när den låg i magen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0