Gjorde Kista idag ;)

Var i Kista Centrum och fönstershoppade lite idag. Passade såklart på att ta en lunch där också som bestod av en egen-ihop-plockad sallad. Ganska gott faktiskt förutom det faktum att tzatzikin inte var tzatziki.... varken gurka eller vitlök i. Smakade som vanlig creme fraiche med nån krydda i bara så det blev jag lite besviken på.
Hade gärna haft på mig stegräknaren idag men vet fortfarande inte var den kan vara, trots att jag letat :(

Fredagkvällens middag utav coq au vain som svärmor snott ihop :p lassade på ordentligt med sallad eftersom jag inte äter ris för tillfället vilket gjorde att jag kände mig väldigt duktig ;) Och det var väldigt gott! Men så gör hon alltid god mat...

Känns riktigt bra när man äntligen bestämt sig för nåt och lyckas genomföra det dag efter dag. Man känner sig nästan lite nöjd med sig själv...;)


Bai bai så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0