Älskade träningsvärk!

Nu så har vi äntligen skaffat våra efterlängtade gymkort! Var där igår första gången och körde genom hela kroppen lite lätt för att se vad man hade för utgångslägen ;) Så idag har jag alltså en "hyffsad" träningsvärk som resulterat i otaliga "oh" och "ah"... Men skönt är det konstig nog eftersom jag nu vet att vi verkligen har kommit igång på allvar.
Ser fram emot imorrn då vi ska avverka ännu ett träningspass och på torsdag har vi bokat in träning med instruktör. Det ska bli jättekul :)
Dessutom har vi nu bestämt att vi ska simma varje söndag, har även pressat svärmor till att hon ska följa med ;) Behöver verkligen förbättra min kondition ordentligt och alla vet ju hur otroligt bra träning simning är för hela kroppen. Dessutom tar det inte på lederna vilket mina vrister tackar och bugar för ;o)

PS! Vill gärna säga ännu en gång att jag jättegärna vill ha kontakt med fler som håller på och tränar och försöker förändra sin livstil så man kan prata om det och inspirera varandra. Har du en blogg som du vill att jag länkar till så lägger jag gärna till den här plus att jag kommer kolla hur det går för dig då och då såklart!

Kramar så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0