-0,7 kg

Tänkte nu på morgonen, när jag höll på att göra i ordning mig inför jobbet, att jag skulle väga mig igen... Gjorde det igår morse också för första gången på riktigt. Då stod vågen på 87,5 kg :S
Idag däremot stod den på 86,8 kg :o)
Den kan såklart ha spelat roll vad jag åt till middag dagen innan och när jag åt den, samt hur mycket vatten jag druckit osv... men en minskning är alltid en minskning! Kommer om några veckor inte lägga för mycket betydelse på siffran på vågen, utan istället siffran på måttbandet eftersom det visar mycket klarare vad som egentligen händer på kroppen.
Hur som helst, det kändes som en riktigt skön start på dagen! :o)

Glömde förresten berätta att vi var iväg och köpte en badrumsvåg på Elgiganten i förrgår.En digital sådan såklart eftersom jag inte riktigt litar på den andra typen så värst mycket. Hur som helst var den riktigt snygg och jag är jättenöjd med inköpet! :o)

Så här ser den ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0