Onsdags-rabbel

Då var det onsdag ---> träningsdags! Hoppas det inte känns lika segt som i måndags. Berodde nog på att jag simmade i söndags och var helt slut i kroppen, men ändå lyckades jag prestera bra så jag var nöjd :o)

Eftersom jag ska jobba nu fre-sön mellan 8-18 så kommer jag inte hinna simma på söndag. Funderar därför på om jag ska försöka få med mig en kompis imorrn och simma då istället. Har försökt få tag på henne under dagen men inget svar än :/
Ska ju väga och mäta mig nu på lördag så jag hade gärna fått till något med träningspass innan dess ;) J har inte vägt sig sen vi började med dieten den 12 november och på honom syns det runt magen och i ansiktet. Ska bli GRYMT spännande o se hans resultat! och mitt, såklart :o)

Har funderat på att sätta ett viktmål till sommaren... tror det får bli 72 kg :S
Vad tror ni? har jag tagit mig vatten över huvet? Jag blir inte besviken om jag inte når ända dit ner för mitt första delmål nu är att komma ner under 80. Började på 88,5 kg den 12 november och igår stog vågen på 84,5 kg :D Kanske hinner gå ner ännu ett hekto eller två till på lördag. Man får väl hoppas (och kämpa!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0