Klantigt :p

Igår vad jag, J (pojkvännen) och hans mamma iväg och simmade. 1 timme blev det och jag känner mig helnöjd med min insats! :)
Men gissa min förvåning när jag skulle ta av nyckelsnodden från smalbenet och fann att ingen nyckelring fanns på längre... Dessutom hade jag fäst J's nyckel på nyckelringen också så även den låg någonstans i bassängen tillsammans med min. så det var bara att springa upp till receptionen, blöt och med handduken virad runt mig. Som tur var fick jag låna ett par simglasögon så jag kunde hoppa i och leta efter dom. HITTADE DOM till mig stora glädje! :) men J delade inte min glädje utan tyckte nog att jag var rätt klantig, haha!

Nåja, idag är det iaf gymmet som gäller igen och det ser jag fram emot :) Tycker verkligen om schemat tränaren gjorde på Nautilus, det passar mig bra! Sen om ca 2 veckor ska vi träffa honom igen för att ändra om lite så musklerna inte "vänjer sig" vid ett och samma schema. Det ska bli SÅ himla spännande att se vad man märker för skillnad på kroppen allt efter som tiden går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0