Bra start på dagen :o)

Som ni kanske läst så började jag äta enligt LCHF den 12:e november och det började bra med ständig viktminskning dag för dag. Jag vet, man ska inte väga sig varje dag... och jag gör inte det längre ;) Men sedan kändes det som om det bara stannade upp, hände liksom inget på kroppen (speciellt magen där det syntes ganska snabbt). Det fick mig att läsa lite mer om LCHF så jag verkligen var säker på det jag gjorde och det fick mig att må lite bättre. Det var bara att fortsätta! Känner mig så otroligt duktig (känns lite fånigt att säga det om sig själv men så är det iaf..) som har kommit igång med träningen och som simmade en hel timme i söndags, så det har jag absolut inga planer på att sluta med. Tycker det är jättekul!
Men i alla fall, jag hade känt mig lite svullen i kroppen och hoppades på att det bara berodde på den "röda veckan" vi flickor har...
Men hur som helst så är den över nu och jag skulle, som vanligt, gå och kissa (ursäkta om det stör er :) direkt när jag vaknade i morse och när jag gick förbi spegeln i hallen stannade jag upp och backade tillbaka ett steg... såg inte magen lite mindre ut i profil? Även dom där sexiga vecken på ryggsidorna, som vi oftast har om vi bär runt på några extra kilon, var betydligt mindre! Knappt märkbara jämfört med när jag tog bilderna i söndags! Dom bilderna kommer jag för övrigt INTE att lägga ut nu, för min egen skull. Däremot kommer jag förmodligen att lägga ut dom tillsammans med mina första "uppdateringsbilder" så jag slipper skämmas alltför mycket...

Efter denna härliga start på dagen så längtar jag till på lördag när jag ska väga mig igen! :)

Kommentarer
Postat av: Janinne

Tjenixen! Jag förstår precis vad du menar, stod å trampade runt 70 ett BRA tag! Kan rekomendera Yoga, det är oslagbart skönt både för kroppen och själen! Annars är jogging och långa promenader rätt oslagbara både vad gäller tid och pengar :D

2009-12-08 @ 12:52:19
Postat av: Emelie

Jag har faktiskt funderat på att prova på Yoga på gymmet :) Däremot är jogging och långa promenader fortfarande väldigt påfrestande för mina vrister. Måste till läkaren och kolla upp dom men jag gillar inte sjukhus >.<

2009-12-08 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0